Kies uw regio op basis van postcode, plaats of titel

Plaats
Postcode
Titel

Een goede keuze

ReageerPrint dit artikel
Berkelland Nieuws
  • 02 feb 2009
NEEDE - Met ruim elf jaar ervaring op zak waagde Boudewijn Batist in juli 2007 de grote sprong. Hij startte zijn eigen kantoor Batist Administraties in Neede.

Het adres voor al uw administratieve, boekhoudkundige en fiscale werkzaamheden. Niet alleen voor bedrijven en ondernemers, maar ook voor particulieren. Eind 2000 verhuisde Boudewijn van Den Haag naar Neede. Een hele verandering maar “een bewust gemaakte keuze”, volgens Boudewijn, “anders dan wanneer je gedwongen moet verhuizen voor je werk”. Hij volgde zijn ouders en broer die een jaar eerder naar Neede kwamen. Een beslissing waar hij geen spijt van heeft gehad. Voordelig en vertrouwd is waar Batist Administraties voor staat. Voordelig, omdat hij alles zelf doet en vanuit zijn eigen huis werkt. Vertrouwd, omdat de klant hem persoonlijke gegevens toevertrouwt. Goed contact met de klant is dan ook erg belangrijk voor hem. “Doordat ik alleen werk heeft de klant één direct aanspreekpunt, daarin wil ik mij onderscheiden van anderen. Ik ben betrokken bij mijn klanten en probeer in alles zo duidelijk mogelijk te zijn. Na een opdracht lever ik niet alleen een boek met cijfers, maar ook tekst en uitleg over dat wat ik gemaakt heb. Het geven van advies en tips aan mijn klanten hoort ook bij mijn werk. Wie een vraag heeft kan mij bellen en krijgt direct antwoord. Om up-to-date te blijven volg ik regelmatig cursussen en lees ik de vakbladen”, legt Boudewijn uit. Batist Administraties is te vinden aan het Hengeler 31 in Neede en bereikbaar onder nummer 0545-295410 (mobiel 06-21506068).

 

Overig nieuws uit Berkelland Nieuws

» meer nieuws

Reacties en toevoegingen

Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel

U bent niet ingelogd. U kunt uw reactie plaatsten door uw gegevens in te vullen in het onderstaande formulier.

* *
Beantwoord controlevraag*

Nooit meer de controlevraag beantwoorden?
Meld je aan of Log in.